28 Ocak 2009 Çarşamba

"vatan haini"ne tepkiler..

"vatan haini"ne tepkiler..
Uyarı: bir-kaç tanesi kufur ve şiddet içermektedir..

Merhaba Abi,

Yazınızı daha önceki aldığım e-mailde okudum; okuduktan sonra sizi aradım fakat ulaşamadım.. Önemli konulara dikkat çekiyorsunuz. Size katılmamak elde değil. 10 yılın üzerinde Amerika’da edindiğim tecrübede, biz Türkler kolay kolay bir birlik oluşturamayız. Herkes kendi çapında bir şeyler yapmanın peşinde; dahası herkes ekonomik özgürlüğün peşine duşmuş: bir an önce köseyi nasıl dönerim onun hesaplarını kurup duruyoruz. Politik ve toplumsal ortak değerlerin şuurunda olan insan çok az miktarda. Bizim millet olarak bir araya gelmemizi, (özellikle, gurbetçiler olarak); ancak hepimizi etkileyen acı bir olaydan sonra olur.. Geçmişteki depremden sonra insanların bir araya gelmesi gibi.


Hayırlı Ramazanlar,
Abbas Çakır.
4 Ekim, 2006

---------------

Sayın Özdemir,

Sizinle Haziran ayında Harvard’dan Abdülkadir Ömer hocanın yanına staj için gelme programım sayesinde sanal ortamda tanışma fırsatı bulmuştuk. TürKev'de benim için yer ayarlamıştınız ve fakat sevimsiz bir hastalık geçirince o dönemde stajım ve Boston seyahatim iptal edilmişti hocalarım ve doktorlarım tarafından. Uzun bir istirahat suresinden sonra 1 ay önce işime dondum ve döndüğümden bu yana beni de dahil ettiğiniz TürKev grubunun maillerini takip ediyorum. Bu arada Çankırılı olduğunuzu yardim derneğinizin web-sitesinden öğrendim. Bende Çankırı-Şabanözülüyüm. Bir kaç zamandır size mail yazmak işliyordum ancak göndermiş olduğunuz vatan haini baslıklı yazınız karşısında kayıtsız kalamayıp işlerime ara verip size yazmaya başladım.
Ah Sefer Bey... İçimden geçenleri sizinle paylaşmak için bu elektronik ortam yeterli değil aslında ama sunu bilmelisiniz ki sizin gurbette kıtalar arası uzaklıkta yasadığınız endişe ve telaşları ben burada bizzat vatan topraklarında yasıyor, Ergün kendime sizin sorularınızı soruyor ve nasılda umutsuzluğa kapılıyorum bilemezsiniz. Dört bir yandan kuşatılmış durumdayız. Düne kadar irtica tehditleri ve bir parçada yolsuzluk belgeleri tek endişelerimizken bugün karsımıza irtica ve yolsuzlukların apaçık, alenice çıkması yanında birde dağ gibi bir Kürt sorunuyla karsı karşıyayız. Vatan alev alev....Kaybediyoruz...Ve ne yazık ki herkes uyuyor..Daha doğrusu uyuyormuş gibi yapıyor. Çünkü işlerine böyle geliyor. Su anda ortalıkta ki Aydınları!!! Atatürkçüleri!!! ve bilakis Kültürlüleri!!!! İzliyorum...Heyhat!!!! Gelinde bir görün karsınıza çıkan tabloyu. Vatan, bayrak, devlet bir yana hastasını, müvekkilini, personelini, çocuğunu, ana-babasını bile dünyevi hırslarına kurban eden, şimdi Cumhuriyet neferi görünürken yarın Birgen mescitlerde en önde saf tutmaya hazır bir suru kalbur ustu, kariyerli, makam ve mevki sahibinin içinde onların yetiştirdiği zavallı öğrencileri, gençleri, bu vatanin geleceklerini görüyorum... Siz varın birde halkımı duşunun.
Velhasıl daha yazacak çok şey var... Ve ne yazık ki yapacak ne var bilemiyorum..
Lütfen yolunuz Antalya ya düşerse bir kahve içimlik sohbetimiz olsun dilerim.
"Bir memlekette namuskarlar laakal namussuzlar kadar cüretkar olmadıkça vatanin istikbali tehlikededir"
Sizinle cüretimiz artsın... Gelin ki topraklarımızda bir olup, dertleşip, daha nicelerine Var mı-Sen? diyebilelim..

Selam ve Saygılarımla,
S. Burçak YOLDAS CELIKTEN
6 Ekim, 2006

---------------

"Yazınızı içim fena halde burkularak okudum.., ve aklıma gelenleri yazabildim sadece.., elimizden şu anda bu geliyor, çok kötü ama öyle".
Keşke o BİRLİK ve BÜTÜNLÜK sağlanabilse.., Hepimizin beyni tek bir noktaya odaklansa.., Hedefimizi belirlesek, yapıcı olabilsek, VAZGEÇMESEK.., Tıpkı onlar gibi...,
Bakın 12 Eylül den önce Sağ-Sol vardı.., Tabii ki kendi içlerinde fraksiyonları da vardı ama bölünmüşlüğü sadece ikiye ayırmayı sağlamışlardı.., Halk kendi içinde çok daha düzgündü..,
Bugün işe; kendi içimizdeki bölünmüşlüğümüzü içinde yaşadığımız halde bizim de kafamız almıyor.., Sistemi öyle güzel oturtmuşlar ki.., Televizyon, tüm basın, türbanlılar, türbansızlar, sosyete, magazin, seyahatler, turlar...., Tüm bunların keşmekeşi içerişinde Toprak Satışları, AB pazarlıkları, Haritalar, PKK, Talabani, Barzani, Bush.........., derken BOP adım adım gerçekleşiyor.., Bizdeki ana haber bültenlerinde haber yoktur, sadece ana başlıklarla söylenmesi bildirilen söylenir, sonra da güzellik salonlarındaki son yenilikleri izleriz, Hülya Avşar'ı , Sibel Can'ı izleriz..., Çünkü kapı tokmağı olduğumuzdan bize layık görülen budur.., Evlerde konuşulanlar da aynıdır, günlük işler, TV izlemek ve ertesi gün yapılacaklar..., Ama o sırada BOŞU BOŞUNA ölen askerlerimiz; dağlarda aç susuz SÖZDE PKK ile savaşan gencecik evlatlarımız; üzerimizde oynanan ve gerçekleştirilen bir dolu çirkin OYUNdan haberdar değilizdir, olsak bile sadece dost muhabbetlerinde konuşuruz. O anda zaten herkes her şeyi bilir, ahkam keser, karşısındakini bastırmaya çalışır..., Zaferini kazanır......,
Ege; Güney; Anadolu'dan sonra İstanbul'da da satışlar çılgınca devam ediyor.., En milliyetçi arkadaşım bile emlakçılığa soyundu.., mülk satışında yabancılara yetişebilmek için...,
Aydınlarımızı işe hiç sormayın !!!!..., Onlar en entel kesim.., Onlar Aydın, onlar çok biliyor, onlar AB destekçisi, vatanını en başta satmaya hazır olanlar aslında ONLARDIR.
Basınımızın malum yüzleri...., Onlar yıllardır bize değil, ONLARA çalışıyor...,
Haag, Atatürk'ün onların iyi bir zamanlamasıyla öldürülmesinden sonra. Türki Cumhuriyetleriyle içte özgür, dışta bir BÜTÜN çalışmalarını sürdüren Turgut Özal'ın da öldürülmesiyle.., arkasından Türkiye'mizde gelmiş geçmiş en "adam gibi adam " olan parlak siyasetçimiz Adnan Kahveci de öldürüldü...,
Peki, bizim tek kurtuluşumuz olacak olan Lider nasıl gelecek; nasıl yoluna devam edecek..., Çünkü gelen gidiyor....!!!!!!.., Venezuela halkı gibi değiliz ki; bizde bir CHAVEZ olsa acaba bizi silkeleyebilir mi ??????Ya da sağ salim devam edebilir mi ?
Türkiye'nin % 60 ı hala AKP yi desteklerken...,
Hala çoğunluk hiçbir şeyin farkında değilken...,
Hala sömürge olduğumuz inkâr edilip; VATAN BÖLÜNEMEZ diyenler varken.
Bizlerin içi acıyor; mutsuz oluyor, kahroluyoruz. Ama sadece o kadar..., Ne yapabiliriz bizler şu anda sadece dost muhabbetlerinde birbirimize soruyoruz..,
http://www.sinanoglu.net/modules.php?name=News&file=print&sid=799

Saygılarımla,
Mücella ASLAN
2 Ekim, 2006.

---------------

Re: "vatan haini"

Şimdi Sefer hocamcım, mademki tenkitlere böylesine açık bir insansınız, ben de artik çekinmeden devam edebilirim tenkitlerime.
Şimdi efendim, anımsarım, TR'de eskiden otomobillerin az olduğu dönemde (Edirne'de faytonlar vardı çocukluğumda. İlkokul 3e filan giderken taksi servisleri başlamıştı. Hala anımsarım, ilk taksi şirketi "kolaylık taksi" idi.) otomobil almaya giden yurdum insani lastiklerine tekme atar ve "hımmm iyi bir şeye benziyor" derdi. Eee, ne yapsın zavallı, hayatında karbüratör görmemiş ki. Sokakta bulsa karakola götürecek kaburatöru. Araba satın alma metodları arasında günümüzde de kullanıldığı söylenen bu yöntemin ne denli işe yarar olduğunu bilemiyecem...
Sizin Google kullanma sekliniz bana bunu anımsattı. Şimdi hocam, o Google denen naneye "The country of Turkey can not be divided" diye yazdığınız zaman, o tırnakları koymadan yazdığınızda Google ne yapsın, müneccim şeyi yememiş ki, nerden bilsin sizin ne aradığınızı, orada gecen sözcüklerin her birisini ayrı ayrı arıyor, ekliyor listeye hayvancağız.
Yani ben bu konunun neresine ne kadar güleyim? Su yaptığınız ilk mektep bir araştırma hatasına mi, yoksa ardından gelen yabancıların 7 milyonluk sesi yanında bizimki ne kadar cılız kalıyor yorumunuza mı?
Bakin ben sizin için doğrusunu yaparak "The country of Türkey can not be divided" yazıp aynen göründüğü gibi tırnak içinde girdim Google'a. Sonuç zero, zilch, tekerlek, simit. Yani ayni mantıkla su denebilir: Kimin umurunda! Google yok boole bir şey diyor. Google'dan iyi mi bileceksiniz efendim?

Çok selamlar,
"Kudret" ktopyan@....

---------------

Sevgili SEFER ÖZDEMİR,

Mailime yollamış oluğun ki bu mesaj otomatik olarak binlerce kişiye yollanan bir mesajdır. Bu mesajında Türkiye parçalanamaz konusunda görüşlerini belirtmişsin. Öncelikle şunu belirteyim ki aynı fikirdeyiz. Ama ben şöyle düşünüyorum inancı sağlam bir Müslüman olarak insanların fertlerin kaderi olduğu gibi dünyanın ve ülkelerinde kaderi vardır ve bu kader kaçınılmazdır.
Dünyanın 3 büyük imparatorluğu ROMA, BİZANS ve OSMANLI İMPARATORLUKLARI yıkılmıştır peki yıkılamayacak olanı var mıdır? Yoktur elbette günü geldiğinde muhtemelen ülkemizde yıkılabilir ama biz kanı cesareti atalarından gelen Türkoğlu Türk olarak bunun olmaması için kanımızın son damlasına kadar mücadele edeceğiz bunu herkes böyle bile.Bunun için varsa bir planın anlat konuşalım paylaşalım makulse çabalayalım...

Sevgiyle ve Türk olarak kal.
".." <...@hotmail.com>
11 Ekim, 2006.

---------------

Sayın Sefer Özdemir,

Çok güzel bir yazı. Kalemine, yüreğine sağlık. Teşekkür ederim.

Ali Çevikyiğit
Matematik öğretmeni (emekli)
ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEĞİ ÇERKEZKÖY ŞUBEŞİ başkanı
12 Ekim, 2006.

---------------

UYARI: Aşağıya kopyalanan tepkiler olumsuz olup, küfür ve şiddet içermektedir. Kanaatimce okumaya değer değildirler.. AMA toplumumuzda olmaması gereken bir soruna işaret etmesi açışından önem taşımaktadır. Bu tepkileri gösteren sahişların, bir kopyasını en aşağıya eklediğim "vatan haini" baslıklı yazımın sadece ve sadece baslığını okudukları inancındayım. Herhangi bir yazı ve/ya durum üzerinde düşünülmeden, tepki vermek ve kişilerin kızgınlıklarını doğru bir şekilde ifade edememeleri Türkiye ve Türk milleti için, niyet nasıl olursa olsun, zarar verici diğer ciddi bir sorunun göstergesidir; bu da "kabadayılık" vs.. değil, Eğitim yoksulluğudur.

---------------

………tir …na …mun bebesi. Aklınızdan Türkiye’nin parçalanması gibi garip düşünceler geçiyor, ama merak etme ilk …lecek olanlar senin gibi korkak ….leb. …..nü …….ğim …….enk. Vatan haini.. Dua edin ki bu bayrak altında rahatça nefes alıyorsunuz.

Allah’a şükredin bunun için.

Yasar Antakya
"yasar antakya"
3 Ekim, 2006.

---------------

yazımı okudun mu?

Yasar Antakya
"yasar antakya"
3 Ekim, 2006. 09:31

---------------

Date:
Tue, 3 Oct 2006 15:15:41 -0700 (PDT)
From:
"Sefer Özdemir"
Subject:
Re: AW: "vatan haini"
To:
"Tony"
Yazıyı okudun mu?
---------------
Tony wrote:
….…. koyayım.

---------------

ya …. git seni kalaa alacak kadar küçülmedim. ben senin gibi provaktörleri İstanbul taksimde ve Ankara anıtkabirde çok gördüm. sen kaç paralık adamsın sana yazayım. sen kimsin be benim vatan duygularımı sorgulayacaksın. sen bu topraklar içinde nefes aldığına dua et. ha unutmadan söylemek isterdim. 301 madde tam sizin beklediğiniz şekilde düzenlenmeye çalışıyor. ama o başbakan denen p....o...çocuğu
nun da suyu ısında. bakalım o mu sizi kurtaracak yoksa siz mi kümes hayvanları gibi saklanacak yer arayacaksınız...
kalemini kaç kuruşu Soros’a sattın. Sorusun p…...

Yasar Antakya
"yasar antakya"
5 Ekim, 2006. 06:15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder